úterý 20. května 2008

Co dnes bylo?

Zdar,
nemám se s kým bavit, takže si svůj otravný a nezáživný monolog, kterým si léčím svou chronickou schizofrenii, nechám na tento blog...

Co mě dneska pobavilo:
- to, že jsme měli na sedm, i když jsou tento týden maturity -_-
- to, že jsme na sedm psali písemku z dějáku (ale byla překvapivě lehká O_o)
- to, že jsme hned druhou (tedy první) hodinu psali z matiky, na rovnice elipsy...čert aby to vzal, ani jsem na to nekoukla, vzhledem k mému včerejšímu řešení icq (které mi ani dnes nehodlá fungovat podle mých představ). Nutno dodat, že mám jeden příklad ze čtyř! Třeba se pan Karbanátek smiluje...
- naše hodina literatury, totiž, abych to správně nazvala naše hodina "j-literatury" - probíráme české autory v druhé polovině 20. století a já se tak dovídám o čím dál tím lepších dílech a pojmech:
--> Vančurovy definice charakterů - renesanční uživatel bezprostřední krásy // věčně nespokojený rebelant ...smíchejte to dohromady a máte Gacta
--> příběh románu Markéta Lazarová - holka, která se má stát jeptiškou, ale na cestě z kostela ji unese synek znepřáteleného rodu, který ji znásilní - doma ji už nikdo nebere, protože je poskvrněná a tak se vrací za svým "uchvatitelem", který ji svým činem ve skutečnosti ..."uchvátil" ...jak vystřižené z dívčí mangy pro otrlejší XDDD
--> inspirace romáu Pole orná a válečná - dochází ke křížení rodinných příslušníků mezi sebou, neboť si chtějí uchovat majetek v rodině ...lol incest!
--> úžasné jméno ruského šlechtice - Megalrogov...ihned se mi vybavil jeden ze strojů Gundam..Gackt by si na tom jménu rád vylámal jazyk...
- úžasný trapas u nás ve škole, kdy se Eliška nestrefila žvýkačkou do koše a hodila ji málem Atletovi k nohám..."jééje sorry" s těmito slovy na druhý pokus hodila žvýku do koše a s uculovaným záchvatem smíchu pospíchala za roh, kde jsem na ni čekala já a konečně mohl propuknout onen smíškovský záchvat...nejlepší na tom je, že ten záchvat pokračoval i cestou do třídy, kdy jsem se Elišce za chůze snažila sdělit, jak to celý ten incident vypadal vtipně a bylo mi divné, že se tomu nějak moc směje -> neuvědomila jsem si, že Atlet jde celou cestu za námi XDD ...chá chá
- to, že se dneska Bára málem zadusila chlebem po otázce učitelky "Pavli ještě nic?"
- doma mě nejvíc rozesmál následující pohled na naši spolužáčskou stránku: ano, vidíte dobře...když se nebudete tolik zamýšlet nad geniální anketou Porucha ucha nebo Virtus? všimnete si nemalé spousty nadpisků hentai! jop! to jsem já...teda ne že bych byla hentai...hem....no....hmmmmmm....přišlo mi to jako vtipná přezdívka, tak proč ne...jak víte, v neděli jsem se nudila, takže jsem i do svého spolužákovského profilu přidala asi dvacet fotek gackta a many..převážně...
- otázka spolužačky "hele co je na tom že je upír?" po té, co vstoupila na stránku gackt.wc.cz...lol...co řekne gackt, je pravda!
- update gacktova staff blogu, kde byla postnuta konečně zasloužená fotka Gacktova obličeje..většina lidí se při pohledu na něho vyděsila, mě ten obrázek připadal děsně legrační, jsem divná?? XD...maskéři Bunraku holt dělají co můžou!
- to, že tato novinka ještě stále nebyla přidána mezi novinky na gackt.wz.cz ač na internetu koluje už od tří hodin (Fynés to má na mailu už od půl čtvrté ;) )..kde je chyba?

Co mě nepobavilo?
- že mi nejde pořádně to icq
- že zítra píšem ze zsv -_-
- že máme zítra spoustu blbých hodin
- že ještě furt nemám hotovou sekci fuurin kazan
- že nad vším tak přemýšlím

Dží endó

xx

Žádné komentáře: