pondělí 19. května 2008

den D

Dneska se pokazilo všechno, co se pokazit mohlo...dobře, všechno ne, ale hodně věcí jo...

Ve škole to bylo v klídku...biosu jsem přežila (kami sama přísahám, že napříště se to naučím!!), písemka z frániny taky nebyla nejhorší, i když lepší být určitě mohla, to by to ale musela být písemka na slovíčka (jak to bylo dáno) a ne na poskládané věty typu "jsem rád, že ošetřuji svého vedoucího" (wtf incest!! O_o)..snad to vyjde na tu trojku...

zítra prý píšem z matiky..to učivo nechápu..taky z dějáku...kašlat na to...měla jsem jít do divadla, ale když jsem přišla domů a zjistila, že můj komp (obzvláště icq), si dělá co chce a to proti mé vůli, řešila jsem to tak dlouho, dokud jsem nezjistila, že na divadlo je už pozdě...výsledek mého řešení je nulový - icq stále nefunguje tak, jak má....nedovolí mi si povídat s jedním z nejdůležitějších kontaktů v mém listu, sakra! říkám si, jestli je problém ve mně, nebo jeslti má icq nějaké výpadky...řešila jsem to se spoustou lidí, přičemž jsem zjistila, že někteří se jako debilobé jenom tváří, ale někteří se jako debilové opravdu chovají...omlouvám se za silná slova, ale taky mě to už přestalo bavit, neustále se omlouvat za něco, co ani v jedné miliontině procenta není moje chyba... (jediné, co tě omlouvá, je "puberta", i když je možné, že jsem si tuto výmluvu pouze vsugerovala do mozku, abych tě za tvé chování a paranoidní výlevy typu "jasně jen si rýpni, do mě!" úplně nezabila...)

dobře...takže snad se to s tím icq nějak vyřeší..mozilla a net naštěstí jede, stále můžu kontaktovat tvůrce gackt.wz.cz, takže by neměl být problém s psaním novinek atd...

btw. na www.csfd.cz přijali můj obsah a plakát k filmu bunraku, takže je tam teď asi čtyřřádkové info...cool...

jediné, co mi teď zbývá, je být tu a psát esej o evropské unii, nebo se učit, nebo sedět a čučet do blba...popřípadě do house....těžké rozhodování....

a ty palačinky byly hnusný!

xx

Žádné komentáře: