sobota 24. května 2008

lolita fashion


ouki douk, je čas na změnu a změna je život...

chystám se shromáždit hodně hodně informací o japonské móde lolita, která se rozšířila do širého světa a je užívána těmi odvážnějšími z nás...jelikož obsah mého šatníku se mi nijak zvlášť nezamlouvá, chtěla bych si pořídit něco nového a zvláštního a myslím, že lolita by nemusela být zas až tak špatná...ano, vím, lolita je pro štíhlý holky...ano vím, lolita je drahá věc...ano, vím, nemám prachy...ale což! nějak se s tím poperu...

takže, jakmile shromáždím ony informace, vytvořím z nich článek a uveřejním ho zde, a´t si ho můžete přečíst...pro ty z vás, kteří se o lolita zajímají, tohle nebude žádná převratná novinka, věřím, že už o tom víte všehno, takže tady nic nového nenajdete, do detailů moc zacházet nehodlám...dělám to jen pro sebe, ať se o tom něco dovím a neudělám nějakou začátečnickou chybu, která by mě mezi ostatními lolit holkami ztrapnila....lol...tady samozřejmě žádné lolit holky nepotkám, takže mě nikdo nemá za co kritizovat, kromě těch, kterým se to bude zdát WTF a O_o móda, tudíž moje třída a vlastně celá Opava...ha...ale to je fuk...

pokud máte nějaké zajímavé odkazy, kterými byste mi mohli pomoct, tak šup s nima sem ;)

Žádné komentáře: