pátek 23. května 2008

tak jo

Přišel moment, kdy mi začly Gacktovy fotky lézt krkem, tudíž využívám této chvilky k vytvoření jakéhosi zápisku...i když levou ruku mám mírně ochrnutou, to víte když s ní dlouho nic neděláte a jen si o ni opíráte hlavu, zatímco pravou rukou klikáte save as, to se pak nesmíte divit..tak kdyžtak sory za chyby...

ve středu byl dost drsňáckej den...zkrátím to na "podělal se mi komp" ...což bylo něco, co nikomu z vás nepřeju...(moment musím přehodit song, hrajou mi tu kat-tun a ti se mi teď zrovna nehodí..tak miyavi je lepší)...ráno, než jsem odešla ze školy, spustila jsem ten antiviru nod32 (protože mi furt nejede to icq), ale když jsem se vrátila domů, nic mi nehlásil,....rozhodla jsem se nainstalovat druhý antivirák a plánovala, že než spustím test, odstraním ten první program...jenže co se nestalo, nějaký test se spustil během restartování počítače..a když po dvou nebo třech hodinách testu naběhla plocha, zjistila jsem, že můj komp je příliš starý na to, aby zvládl pracovat se dvěma antiviry najednou, i když žádné testy neběží (ono je to blbé i tak mít dva programy na jenom pc, děllá to jen problémy)...následující dvě hoďky jsem věnovala neustálému restartování počítače a snaze o odstranění jednoho z programů...nakonec mi taťka poradil, že mám chudáka pc vyndat ze zásuvky (jinak vypnout nešel)...řešením byl nouzový stav..tedy takové nastavení počítače, kde jde vrátit čas..a tak jsem ho vrátila...vrátila jsem ho do úterý, kdy jsem nenaistalovala žádný z antivirů...a voila, všechno je v poho (až na to icq)...bože když si pomyslím, že by všechno, co jsem tady pracně shromažďovala mělo jen tka z ničehonic zmizet, tak mě zamrazí *běží do obchodu a kupuje cedka*

to tedy byla zhruba náplň středečního dne...

přejděme ke čtvrtku..to byl v klidu den, jelikož písemku z dějáku semináře jsme psali už minule (i když nás bylo asi pět) a na teď jsme měli více méně volno...zatímco tupé béčko psalo, my si s učitelkoupovídali o maturitě, jop..už se těším...(btw z té předešlé písemky mám za pět ^^;;)..jinak se v podstatě nic nestalo...sepsala jsem si "list to do", kde byla spousta věcí, které jsem chtěla ten den udělat..udělala jsem jen mininum z nich a samozřejmě to byly ty nejméně důležité a přínosné ..i když ne tak docela...na koupi cedek jsem se vykašlala a začala stahovat kvalitnější verzi anime Death Note (nečekala jsem, že jeden díl zabere 5 hodin -_-)...je to dobrý kus, takže to za to stojí...následující čas jsem věnovala jako už tradičně gacktovi...překlad nějakého mála z fuurin kazan, překlad jeho vzkazu číně (který mě fakt dojal, ale to myslím vážně...) a pak už bylo najednou večer a mě se už nic nechtělo....jo a konečně mi došel můj Five for magazine z Ameriky, který se věnuje japonské hudbě...dnes jsem ho přinesla do školy, protože v konverzaci z angliny se vždycky tak trochu nudím, tak tam během hodiny luštím osmisměrky XDD ...tohle číslo obsahuje velký rozhovor s miyavim, vlastně jenom první část, pak malé interview s gothic prince ken, sid, nějaké live recenze a cd recenze a článek o lolita fashion..to si počttu už se těším :)

jo a dneska jsem dostala supr známku z matiky XDD...za čtyři, to jsem nečekala...ale kdybych věděla že ohniska elipsy vždy leží na hlavní ose, tak bych možná měla za tři :/ grrrr...lepší než pět...haha

dnes se už značnou dobu věnuju fuurin kazan a myslím, že pro denšek s tím už seknu...navíc jsem se strašně něčeho přežrala, ani nevím pořádně proč -_- chjo...

jestli nevíte co s večerem tak dneska dávají na nově supr film s jackie chanem, myslím, že originální název je něco jako police story 2 nebo tak...česky je to strach nad hongkongem O_o ..ale je to bezva film, alespoň mě se líbil..spousta tradičních bitek a efektů a jisker a tak! *punch!!*

Žádné komentáře: